28 iulie 2014

Probabil o sa sune ciudat venind de la mine, dar acum sa fim seriosi…ce fata nu a avut probleme de genul “cum imi fac unghiile/manichiura?” fie ca se refera la model, fie ca se refera la culoare e tot una, ideea este ca problema a existat, exista si va exista mereu. Este o dilema practic omniprezenta in viata unei fete. Pentru ca unghiile reprezinta unul dintre atuurile unei fete. Cum am spus, stiu ca suna ciudat venind de la mine, dar chiar si eu am mai avut probleme din astea. Si care a fost principala problema? Pe langa faptul ca nu stiam niciodata ce culoare sa folosesc sau ce model sa fac nu stiam nici ce lacuri sa folosesc pentru ca mi se parea ca toate sar/se exfoliaza foarte repede si eu nu sunt persoana aia rabdatoare care sa isi faca manichiura zilnic sau la doua zile, nu, eu mi-o fac o data la 2-3 saptamani si atunci vreau sa tina, nu 2 saptamani, dar nici doar o zi. Si mereu am avut problema asta si la un moment dat am zis ca ma las de asa ceva pentru ca mi se parea inutil sa stau zilnic sa imi fac unghiile.

Ce s-a intamplat? Am descoperit un magazin online foarte tare cu produse de calitate, sincer nu de putine ori lumea ma intreba daca am inceput sa ma duc la salon sa-mi fac manichiura pentru ca dura mult si avea un aspect foarte frumos indiferent de ce model faceam, chiar si daca lasam culoarea simpla sau imi dadeam cu lac transparent, avea aspect de proaspat si dupa cateva zile. Nu stiu daca voi folositi altceva, dar eu acum ca am descoperit lacuri OPI cu siguranta o perioada luunga de timp nu o sa incerc altceva pentru ca deja am tot ce am nevoie: durata, aspect profi, da, aspectul iese profi chiar si pe un model simplu pentru ca nu va ganditi ca eu sunt un mini pictor nedescoperit, mai ales la desenele in miniatura, nu, o singura culoare sau french, si recent am inceput sa incerc si french cu alte nuante, am incercat si cu negru si imi place foarte tare ce iese, dar de baza este french’ul clasic asa ca eu cel mai des le folosesc pe astea doua si nu ma doare capul absolut deloc: 

7 comentarii:

  1. Eu nu am incercat niciodata lacurile OPI, dar am vazut ca toata lumea le lauda. Ma intereseaza daca sunt si rezistente, ca la capitolul culoare cred ca exceleaza. :D
    Ce ma enerveaza pe mine cand ma intreaba lumea daca am unghii false, cand se mira de ele! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place oja care sa reziste pentru ca la capitolul rabdare stau la fel de bine ca si tine - probabil. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca ne-am gasit ajutoarele de incredere daca aveam acelasi punct slab la capitolul rabdare:)

      Ștergere
  3. Unde ai fugit iar? :)
    Sa-ti zic de lacurile de unghii(ca am o treaba cu ele...;p), am ditamai cutioaia si cred ca deja e un soi de obsesie pt ca tot adun zeci de culori, chiar si cateva tonuri diferenta intre ele. Le arunc pe cele mai vechi de 6 luni, ma bucur ca ''ia uite, sunt si eu om matur'', apoi ma trezesc ca iar cumpar altele. Insa pt ca nu am timp de bibilit in fiecare zi, le aleg pe cele mai de calitate. Si intradevar OPI rules! daaaar ce surpriza mi-au facut The One ale Andreei raicu! culori faine si finisaj ca de cel! si rezista pe unghii bine de tot, chiar daca spal, gatesc si fac curat in fiecare zi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca sunt rezistente clar o sa le incerc si eu. Am avut si cu gel in iarna trecuta, dar mi-a trecut repede si de alea :))

      Ștergere