15 octombrie 2012


Cautand niste lucruri mai vechi am inceput sa rascolesc aproape fiecare coltisor in care ma gandeam ca ar putea fi ceea ce caut eu…si peste ce credeti ca dau? Evident foarte multe lucruri vechi de care nu m’am indurate sa le arunc pentru ca probabil o sa am nevoie si altadata de ele…si printre lucrurile astea vechi am dat peste “primul meu telefon” . Primul meu telefon arata asa:

Evident, stiu ca nu este un telefon adevarat, daaar candva imi placea sa ma joc cu el si sa consider ca este adevarat. Astia din generatia mai noua au telefoane mai performate decat am eu la ora actuala inca din clasa 1 sau de la gradinita…primul meu telefon l’am primit in clasa a 4’a si atunci era un telefon vai mama lui, dar nu aveti idee cat de bine puteam sa ma simt ca am telefon, chiar daca era unul extrem de vechi…nu pot sa’mi amintesc modelul sa caut o imagine pe google, era unul cu antena oricum si care se apropie de fixurile de azi. Dar pana atunci imi luam telefoane cum e ala din poza de mai sus si imi placea sa ma joc cu ele ca si cand chiar ar functiona…il luam mereu dupa mine, il tinea bine in buzunar separat si nu conta unde sunt ma mai si prefaceam ca suna din cand in cand ca nah doar vorba aia era om important ma cauta lumea.
Ehehehe asta pateste un copil care nu traieste in era iphone si ba chiar care nu e fan deloc iphone …incepe sa considere jcuariile telefoane reale si sa se poarte ca atare cu ele. Postare cam din “cutia cu amintiri”, nu?

22 de comentarii:

  1. :)))))) :)))) Iooooi! :)) mi-ai adus aminte de primul meu telefon, un Sony ericsson T230 ... pff ce vremuri, te inteleg perfect :))

    Ps: pace tema :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))
    Tine-te bine! Primul meu telefon era un Alcatel OT....si eram anul 2 de faculta...Dinozaur maica! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Place foarte mult noua ta casuta! :) ai aranjat-o frumusel! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draguta noua tema! Un pic cam intunecata si mi-a amintit de prima mea tema. Avea scris alb pe fond negru si unii mi-au spus ca-i obositoare. Mie-mi placea dar cam aveau dreptate. S-ar putea sa ti se spuna la fel :)
    Am avut si eu un telefon urias...o Motorola. De cand ma tin sa le caut pe toate, sa le fac niste poze si sa le postez pe blog...Dar uit mereu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ciprian nu e asa ca depaseste toata seria iphone?:> :">

    RăspundețiȘtergere
  6. @OchiiVerzi ma bucur ca iti place:d E bine daca ma intelegi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mona Un alcatel OT cum e cel de aici http://4.bp.blogspot.com/_fzs1OBs77ZQ/S8WGvP-Ii0I/AAAAAAAAAR0/NcKwdYISa8A/s320/Alcatel+OT+Easy+DB+-+www.old-handphone.blogspot.com.jpg am avut si eu imediat dupa cel de care nu'mi pot amintii sa vi'l arat:)) dar era ceva mai rau decat asta:)) Si ma bucur ca iti place noua tema:d

    RăspundețiȘtergere
  8. @Elly sper sa nu fie chiar deranjata, dar daca este o sa o schimb cel mai probabil:)) Eu nu le mai chiar pe toate, dar ar fi interesant sa fac niste poze la toate telefoanele din casa pe care le'am utilizat eu:))

    RăspundețiȘtergere
  9. La partea cu tema este mult de lucru, eu nu m-am luptat cu ea? :)) Unu zice da, altu ba, altu las-o asa :D si pana la urma tot nu e bine :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Aaaaa si app. nu stiu ce are blogul tau da cu mine nu tine. Cand vreau sa intru la tine se incarca foarte greu, motiv pentru care nu am apucat sa-ti las comentarii, dar tot tin sa-ti raspund la una :D ... la postarea cu desenul, pisicuta aia, imi place, ma face sa ma gandesc la un lantisor pe care l-am primit de la tata. Multumesc! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru mine telefoanele mobile raman aparate de tocat bani! Voi aveti niste tarife extraordinar de ieftine,sa vedeti voi aici tarife la telefonia mobila!

    RăspundețiȘtergere
  12. E foarte fain primul tau telefon:x
    Si eu in clasa a 4-a am avut primul telefon real.Inca il am dar nu il mai folosesc :d
    Apropo, imi place foarte mult aspectul 8->

    RăspundețiȘtergere
  13. Primul meu telefon a fost un Sony Ericsson T 105, care s-a inecat cu cafea dupa vreo doi ani. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. simplyuniqueword@worpress.com16 octombrie 2012 la 15:11

    Cat de frumoase sunt amintirile din copilarie! Frumos telefon si sa-l pastrezi. Peste ani le vei arata si copiilor tai ca cine stie cum avanseaza tehnologia in timp…

    RăspundețiȘtergere
  15. @Minnie nu stiu ce sa zic aici:)) sa fac putin reclama o sa zic ca am cu 5 euro 3000 minute+mesaje in retea, 75 natioanle(minute+mesaje) si 150mb de net:d:)) dar la cartela...la abonament mama cu 6 euro nu are nici un sfert din cat am eu:))

    RăspundețiȘtergere
  16. @Denisa eu din pacate pe ala nu'l mai am:(

    RăspundețiȘtergere
  17. @Vienela sa inteleg ca beati la propriu amandoi cafeaua dimineata:))

    RăspundețiȘtergere
  18. @Lulu daca de acum se gasesc radiouri in forma de iphone nu imi amiginez ce o sa fie cand o sa am eu copii :))

    RăspundețiȘtergere
  19. @OchiiVerzi nu stiu de ce se incarca greu:| asta este unul dintre motivele pentru care am schimbat tema si vad ca se incarca ok acum, la mine cel putin:)), dar daca tu zici ca tot asa greu se incarca inseamna ca nu e bine:| Ma bucur mult ca ti'a placut desenul:)

    RăspundețiȘtergere
  20. primul meu telefon a fost un nokia banana, ce vremuri...nici display color n-aveau pe atunci...

    RăspundețiȘtergere
  21. @Yamasha telefonul ala avea un design foarte interesant, sincer:))

    RăspundețiȘtergere