18 iunie 2012

Acum ceva timp cineva mi’a spus ca eu scriu doar despre lucruri care ma deranjeaza…ce pot sa zic? Destul de adevarat…dar ce sa fac daca in momentul in care scriu despre ceva cu care neuronii mei micuti si singuratici nu’s de acord mainile scriu cuvintele parca singure?
Ehh acum am de gand sa scriu despre altceva…am de gand sa scriu despre ceva personal…ceva care ma are pe mine personaj central.
Cum spune si titlul…perioada 1101…aici ma refer la perioada nokia 1101.
 Mai stiti telefonul asta? Ala cu lantern si snake. Buun acum nu va ganditi ca ma apuc sa povestesc viata mea de acum cativa multi ani…e vorba de anul trecut. Anul trecut eu ajunsesem intr’un timp cu trei telefoane…cate unul in fiecare retea…ce e drept pe nokia asta il tineam pentru o singura persoana in mod special…o persoana cu care vorbeam des…imi amintesc si acum ca am avut o perioada in care am zburat 70h intr’o saptamana…stiiiiiiu e mult, dar asa a fost ce sa fac acum?  Persoana asta [nu’i dau numele pentru ca nu am vorbit inainte si nu as vrea sa se supere] avea o placere deosebita sa ma trezeasca dimineata…eu am un obicei vara …pana in 12 eu nu ma trezesc! Iar persoana asta ce face? Ma suna dimineata la 8...si care e reactia mea prima data cand aud vibrand [mai mereu eu am telefoanele pe vibratii] “nu e vodafonul sigur…e cosmoteul sau x“ unde x este persoana respective…<<da asa ii zic de acum sa nu mai scriu mereu o sa fie X>>…ii inchid…ma suna iar…ii raspund…nu ma lasa sa ma culc inapoi…daca inchid ma suna inapoi si tot asa…am ajuns sa nu mai spun ca am si numar de orange eu aveam o retea ce purta numele X.
Care e faza asta cu perioada 1101? In perioada asta…l’am avut cam juma de an sa zic…dar in timpul asta trebuia sa vedeti ce’mi mai etalam eu iphone 5(suna mai bine decat nokia 1101…si asa spuneam la toata lumea…ca eu am iphone 5) prin liceu…prin oras…chiar si prin Vama Veche am ajuns sa’l etalez si peste tot pe unde mergeam…din moment ce intr’o singura saptamana am vorbit 70h reiese ca vorbeam mult si des cu persoana respectiva, nu? Ba chiar ma mandream cu telefonul meu…cine mai avea nokia 1101? Nimeni…doar eu [like a boss]. Si am ajuns sa ma obsedeze jocul “snake” …dar nu snake asta care se gaseste acum pentru telefoanele astea mai noi…snake ala clasic…jucam zilnic…nu’mi pasa de ora…nu’mi pasa ca am cel mai al naibii profesor…prindeam eu 10 minute si jucam snake…in pauze nu mai zic ca nu ma miscam din scaun stateam si jucam snake. Acasa la fel…deci ajunsesem pur si simplu in punctul in care snake devenise o obsesie…trebuia neaparat sa depasesc scorul record…dar ce credeti?
 L’am deposit…am depasit 1500 si ceva…dar nu m’am lasat…am vrut sa depasesc si noul scor record si tot asa…jucam in continuu pur si simplu nu lasam jos telefonul ala din mana…cand nu scriam mesaje sau nu vorbeam ma jucam snake. Toata lumea radea si zicea ca am inebunit…am cautat saptamani aplicatie java snake pentru telefoanele mele de atunci…am gasit tot felul de tampenii…dar numai snake clasic nu. La un moment dat a trebuit sa renunt la cartela respectiva …nu mai aveam cu cine sa vorbesc, X renuntase la reteaua asta…dar parca nu ma incanta ideea…trebuia sa renunt si la snake…dar cu greu am reusit…insa cand prind un telefon din asta cu snake clasic…pai cum sa’ti zic ca nu mai vezi telefonul ala pana eu nu ma satur de snake?[si ma satur foarte greu] Nu stiu de ce…dar am prins repede obsesia asta pentru snake clasic.
Ce avantaje mai avea iphone 5 al meu? Era cam unicat…nu mai vezi la nimeni prin liceu nokia 1101…aveam lanterna… si era si decapotabil…intr’o ora nu mai stiu sigur ce ora era dar m’am apucat frumos si i’am scos carcasa ..tastele…si ma chinuiam sa scriu mesaje cu el in stadiul ala…fara carcasa si fara taste.

Ca sa inchei…zic atat…as repeta perioada 1101 oricand. 

14 comentarii:

  1. :))) tare :)) si eu eram dependenta de snake :)) acum mai joc pe al mamei :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu incerc sa ma mai joc...am un nokia x2...dar asta are snake din ala urat:( nu'mi place asta...imi place sa ma joc ala clasic :))

      Ștergere
    2. N-am astfel de jocuri pe telefon :))

      Ștergere
    3. Eu il tot caut de atunci :)) dar din pacate nu gasesc nici pentru x2 nici pentru corby...dar le schimb si trebuie sa gasesc :)) nu renunt [-(

      Ștergere
  2. Eu inca ma mai joc, nu prea fac eu puncte, dar oricum, ma bate stresul...:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cum muream imi ziceam "mai joc unul ..de data asta bat recordul" si tot asa pana realizam ca nu pot sa ma opresc :))

      Ștergere
  3. Nu prea m-am jucat snake, ca muream repede. In schimb, are baiatul meu un prieten care isi blesteama zilele cand vine la noi. Ii confisc telefonul sa ma joc. Nu stiu ce telefon este, nu stiu nici cum se numeste jocul, iar copilul doarme. Apar niste fructe pe care trebuie sa le tai folosind degetul, ca este telefon destept. ;) Nu ma pot satura de jocul ala. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "fruit ninja" :))si jocul asta imi place:)) dar momentan nu am telefon destept...mai astept pana in toamna sa'mi iau si eu un smartphone din asta >:)

      Ștergere
  4. e un telefon destul de bun, e chiar fiabil desi nu are el multe functii. cat despre jocuri, nu tin minte sa fi terminat vreunul pe ultimele mele telefoane

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un telefon care iti amintesti pentru ce este telefonul defapt : sa vorbesti la el :))

      Ștergere
    2. Bine spus. Am gasit noi diverse chestii pe care le poate face el ulterior si acum nu mai scapam de ele :p

      Ștergere
  5. Oooh mama ce tuning, bate orice terminal iPhone!! :))
    La vremea lui a fost o adevarata bijuterie, tin minte ca nu avea nici o problema cu bateria, cu faptul ca il scapam pe jos etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e asa ?:))
      Adevarat...la vremea lui era telefon :)) in saptamana aia in care am vorbit 70h l'am bagat la incarcat decat de doua ori toata saptamana...si am vorbit:)) si m'am jucat snake destul de mult:)) de scapat pe jos nu mai zic...avea mod aeroplan :))

      Ștergere