3 iunie 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , ,







Mai multe gasiti la Costin

27 de comentarii:

  1. Nu am avut niciodata papagal, desi am cunoscut destui. ;)
    Sunt foarte frumosi, sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos:) Daca vrei am unul de dat:)) doar iesit din ou(metaforic vorbit din ou...doar ce i'au crescut toate penele si incepe sa invete sa manance)

      Ștergere
  2. Tare dragalasi mai sunt papagalii! Il tii tot timpul liber sau numai cand vrei sa te streseze? :)
    Foarte frumoase fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E liber toata ziua si toata noaptea...e un stres permanent:)) mai ales dimineata la 5 juma-6 cand incepe sa iasa lumina (:|...dar si seara dupa 10-11 daca nu'i sting lumina si el vrea sa doarma...el e cam "daca eu sunt treaz tu nu trebuie sa dormi, te joci cu mine....daca eu vreau sa dorm si tu trebuie sa dormi";))

      Ștergere
  3. Chiar daca ai zis ca nu prea faci sport, vad ca ai un aparat de fitness :) asta e un inceput :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe care il si folosesc...nu zilnic, dar de cateva ori pe saptamana:d ...dar acum il foloseste Miky mai des:)) in fiecare dimineata la 6 se duce acolo si incepe sa vorbeasca si pe limba lui si pe a noastra pana cand ma dau jos din pat...dupa fuge pe birou:))

      Ștergere
  4. =)) Papagalul tau mananca biscuiti "Tuc"? Al meu manca mere, morcovi si taitei :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Isi baga ciocul in tot ce mananc eu aici...de la fructe si legume la carne, dulciuri si snacks'uri:))

      Ștergere
  5. BIG like :D ador papagalul tau :x

    RăspundețiȘtergere
  6. un micut rasfatat...cu el nu ai timp sa te plictisesti dupa cate vad :))
    e tare dulcic :)
    am un prieten...el are doi papagali si galagie pe masura :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am 4...parintii, cel din poze si unul care abia acum a invatat sa manance si i'au crescut toate penele...dar doar Miky sta in camera cu mine...si face galagie cand nu'l bagi in seama si mai ales dimineata cat 10 :))

      Ștergere
  7. Papagalii sunt niste animale deosebite... si eu am avut cand eram micuta.. si cand vad papagali si acum mi se face dor de ei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt:)...daca vrei am unul foarte mic (doar iesit in lume de la "sanul" parintilor) de dat:-"

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. In general, dar la 5 dimineata cand e somnul mai dulce nu mai e nimic aparte la el:))

      Ștergere
    2. Api la ora aia orice animalut simpatic ar fi groaznic de enervant. :))

      Ștergere
  9. Sunt adorabili !
    Am avut si eu si printr-o trista imprejurare l-am pierdut.
    era tratat ca si un membru al familiei.
    Foarte reusite fotografiile!O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este si el:) Imi pare rau pentru pierdere:(
      Mersi frumos...o seara frumoasa:)

      Ștergere
  10. poate-ti mananca mouse-ul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu:)) pe ala doar il loveste:)) mananca doar ce mananc si eu:))

      Ștergere